Krysí volání

Není to nic úchvatně originálního, ale dostalo se to do hry během improvizace po jednom náhodném setkání s gobliním šamanem. Potřeboval jsem to sepsat, než náš čaroděj sežene někoho, kdo mu ten svitek přeloží.

Krysí volání
1 mana: Vyvolá 1d6 obřích krys, které se začnou objevovat až od přístího kola rychlostí jedna za kolo. Kouzlo je diskrétně napsané; k seslání krom vizualizace stačí jen několik pohybů prstů a polohlasná modlitba k jednomu ze zapomenutých bohů. Krysy nevybíhají z jedné viditelné brány jako u obyčejného vyvolání, ale zjevují se tam, kde by to nejvíc dávalo smysl (vybíhají z kanálů, z poza závěsů, z dutin pod kořeny stromů etc.). Po dobu trvání kouzla slouží sesilateli, ale nedokáží nic víc něž útočit a ničit. Po dvou směnách se rozutečou a zmizí. Krysí volání lze seslat víckrát za sebou, jejich počet se sčítá a stále se zjevují maximálně jedna za kolo.

Obří krysa

Úroveň: 1d4 životů
Obrana: 12
Útoky: zuby (1d3)
Specialita: na kritu dává nejen maximální poškození, ale nakazí oběť nemocí (záchranný hod povolen), která denně ubírá 1d4 životů.
Záchranný hod: 18
Jsou velké jako kočky nebo psi a zrůdnější než normální krysy. Jejich čenichy jsou protáhlejší, zuby špičaté a mají dlouhé, šupinaté, mrskající se ocasy. Nikdy neútočí na krysodlaky. Dokonce je poslouchají, jako by jimi byly zhypnotizovány.

Žádné komentáře:

Okomentovat